Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

211 viestiä 69 aihetta- kirjoittanut 250 jäsentä - Uusin jäsen: Random23

Helmikuu 06, 2012, 20:29:33
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuoinnin venyminen?
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnin venyminen?  (Luettu 2383 kertaa)
Jerry
Newbie
*
Poissa Poissa

« : Joulukuu 16, 2008, 21:06:04 »

Oon ajatellu ottaa olkapäähän semmosen aika pienen tatuoinnin, oon 16 ja lihakset varmasti viel kasvaa nii venyykö se tatuointi paljonki? kannattaako odottaa vielä muutama vuosi?
tallennettu
doped
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Joulukuu 24, 2008, 15:29:27 »

mulla on just sama homma oon itekki 16 ja aatellu ottaa tatuoinnin pohkeeseen.. mutta tosissaan kannattaako sitä ottaa nyt vielä kun sitte jos kasvaa niin venyykö se...  Epävarma
tallennettu
Wolf89
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2009, 13:55:05 »

itte otin olkapäähän karhun 16v ja täytän 11pvän päästä 20v ja käynyt salilla aktiivisesti 4vuotta eikä vielä ole levinnyt suuntaan tai toiseen Hymyilee
tallennettu

Kipu on kivaa ja tuska vain tunne
Mustikkakarkki
Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2009, 18:24:19 »

Mäkin oon tässä miettiny tota tatuoinnin venymistä, ku haluaisin ottaa tohon kylkeen aika ison, värikkään kuvan (tähän malliin http://media.photobucket.com/image/cherry%20blossom%20tattoo/softballisme23/tattoo-1.jpg). Mitenköhän esimerkiksi raskaus muuttaa tuota, venähtääköhän se sitten ihan rumaksi ja muodottamaksi? Ei se kuva kuitenkaan menisi vatsan poikki missään kohtaa. Entä painon heittelyt yleensä, muuttaako se helposti tatuoinnin ulkonäköä?
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuoinnin venyminen?
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic